Fromage
Een eerste klasse hoorspel over diversiteit, gelijkheid én voetbal. Met een paars-witte tint.
RSC Anderlecht
Hoorspel op maat
Een bronzen CB award in de categorie Casting & Performance. (2023)
Royal Sporting Club Anderlecht (RSCA) is een Belgische voetbalclub en zet hard in op jeugdvoetbal onder het motto ‘In youth we trust’. RSCA zocht en vond in Het Geluidshuis de ideale partner om een kwalitatief en op maat gemaakt verhaal te vertellen en zo jonge spelers te motiveren en te inspireren.••• Wij namen voetbalminnend auteur en comedian Bart Cannaerts en gelauwerd illustrator Mark Borgions onder de arm en creëerden en produceerden Fromage. Samen met topacteurs, bekende mediafiguren en zelfs (ex)sterspelers van Anderlecht gaven we de personages stem en kleur. Dit resulteerde in een tweetalig, muzikaal audioverhaal voor kinderen van 6 tot 106 jaar, verpakt in een leuk zoekboek.••• In meer dan 60 minuten luisterplezier wordt de grootstad belicht als multicultureel epicentrum van jong talent en wordt getoond hoe de club diversiteit en gelijkheid diep in haar hart draagt. Fromage toont aan dat iedereen de kans moet krijgen om zijn eigen unieke verhaal te delen en te schrijven.
Bekijk in webshop
“
"Ons luisterverhaal is de uitkomst van de zoektocht naar een vertelvorm met diepgang, die een nieuwe generatie moet boeien en binden. De leefwereld die Het Geluidshuis creëerde is een pure vertaling van waar onze kleuren voor staan. Het resultaat van verfijnd vakmanschap."
”
Tim Borguet
Chief Marketing Officer



RSC Anderlecht
Hoorspel op maat
Een bronzen CB award in de categorie Casting & Performance. (2023)
De ontmoeting