Zo simpel kan het zijn
Er met ons klak naar smijten? Doen we niet. Alles op alles zetten om audiopareltjes te maken? Doen we wel!
Argenta
LDV United
Sonic branding
Radiospots
LDV United werkte een nieuw creatief concept uit voor Argenta. We helpen hen bij de auditieve invulling van dat nieuwe concept. •••We componeerden een aantal begeleidende muzieken die genoeg karakter uitstralen, de spot een bepaald tempo geven en uitmonden in een herkenbare jingle. Daaruit is er één gekozen. We deden aan script-doctoring en deden een aantal tekstuele voorzetten. We gingen, naast het maken van een nieuwe jingle én sonic branding, ook mee op zoek naar een nieuwe stem. •••Het resultaat is niet alleen een nieuwe jingle, maar ook een frisse sonic branding die het merk menselijkheid en vertrouwen laat uitstralen.
“
Mag er gezongen worden? vraagt Koen Brandt met pretlichtjes in de ogen. De makers van Het Geluidshuis weten ons telkens weer te verrassen. Als je hen carte blanche geeft, komt er iets moois op je af. Ook nu vielen de puzzelstukjes mooi in elkaar. Stemcasting, muziek én regie zorgen voor magie. En die -gezongen- jingle natuurlijk. Resultaat: Argenta klinkt frisser dan ooit.
”
Dries De Wilde en Willem De Wachter
Senior creatief team bij LDV United
Argenta
LDV United
Sonic branding
Radiospots
Econoom