ons werk
Laat je in drie talen rondleiden in het Sint-Janshospitaal in Brugge door museumassistent Hugo Van Gullegem.
Onze klanten kregen een feestelijke kaart met uitdrukbare cadeaulabels die via een qr-code leiden naar gezongen kerstwensen met een twist.
En op dat elan maakten we spots om net níet geflitst te worden
De bells van Jingle Bells, als deel van de merknaam.
Spots voor de once-in-a-lifetime expo voor een baanbrekend kunstenaar.
Feestelijke oorwurmen voor op de tram, trein of waterbus.
Leysa wil dolgraag de Grobbendonkse natuur verkennen, maar dat is buiten haar vader gerekend.
Ontdek hoe wetenschapper Einstein veranderde van een wereldster in een bevoorrechte vluchteling.
Een audiowandeling door het domein met speelse opdrachten voor het hele gezin.
Dankzij dit luisterverhaal leer je hoe je écht kan luisteren naar iemand die het moeilijk heeft.
Samen met Margareta van Oostenrijk en Hiëronymus van Busleyden naar het 16de eeuwse Bourgondische Mechelen.
Een (bijna) historisch correct verhaal over de smid van Bokrijk.
Volg het levenspad van de veelbesproken achterkleindochter van Karel de Grote.
Maart is jeugdboekenmaand. Dit jaar is het thema Sport & Spel en wij mochten een lied maken met Imke Courtois en Jean-Marc Mwema.
Provincie West-Vlaanderen wil met deze campagne een eerlijk debat over landbouw stimuleren.
In het kader van NieuwsWijsNeuzen werkten we vijf luisterverhalen uit die je doen nadenken over nieuws, nepnieuws, media en waarheid.
Een luisterverhaal over waterwinst, dat je beluistert ín een belevingscontainer die VITO en The Oval Office ontwikkelden voor o.m. het FTI-festival.
Het waargebeurde verhaal van de gruwelijkste scheepsreis uit de geschiedenis. Een hollywoodfilm, maar dan voor je oren.
De échte Meneer De Uil op bezoek in onze studio, met een belangrijke boodschap van Stop Darmkanker.
De morele keuze is de menselijke keuze.
Wil je leerkracht worden? Luister al even mee in de klas van meester Sander.
Nespresso Professional, een goede reden om vroeger naar kantoor te gaan en de dag te starten met heerlijke koffie.
Je hoort en voelt meteen de sfeer van de nieuwe expo van Jef Verheyen.
M Leuven vroeg ons een luisterverhaal en audioguide te maken over deze onterecht té onbekend gebleven Vlaamse Meester. 'Dieric wie?' vroegen we.
We houden van radiowerk waar audio ook echt ín het concept zit. Springbok speelt met de boxen.
De beste collega's verdienen de beste wensen. Beluister ze alle vijf en stuur ze naar jouw favoriete collega's.
Een gezongen recept dat in de smaak valt.
We duiken niet alleen in de jenever, maar ook in het productieproces ervan.
M Leuven toont zowel hedendaagse als klassieke kunst. Die tegenstelling was voor ons een interessant vertrekpunt voor een sonic branding.
Op vraag van BBC nv en Tempo-Team werkten we een energiek nummer uit waarin de waarden van het bedrijf centraal staan.
Een ode aan de stad, gebaseerd op de tekeningen van Fatinha Ramos.
Een eigenzinnige en persoonlijke audiogids door Tom Van Dyck.
Een hilarisch historisch luisterverhaal, waarin de rechters allesbehalve rechtvaardig zijn. Wel rechtvaardig: twee zilveren CB Awards.
Er met ons klak naar smijten? Doen we niet. Alles op alles zetten om audiopareltjes te maken? Doen we wel!
Betaal zorgeloos, zelfs wanneer je naar beneden zoeft in een rollercoaster.
Een vierdelige documentaire podcast voor fans van true crime, occulte verhalen en wetenschap.
Een eerste klasse hoorspel over diversiteit, gelijkheid én voetbal. Met een paars-witte tint.
“Je veux l’amour” van Raymond van het Groenewoud werd “Je veux faire un tour”. Sonic Award voor Best Use of Radio.
AdSomeNoise haalt pensioenen vanonder het stof. Want je pensioen, da’s iets om naar uit te kijken.
Een award winning podcastreeks voor kinderen waar we per aflevering een samenwerking aangaan met een expertpartner.
Een radiocampagne met mensen die hun kinderen genoeg zien en administratie super leuk en makkelijk vinden. ...zei niemand ooit...
Een alternatieve Belgische geschiedenis in vijf compleet absurde afleveringen.
Want wij Belgen vergelijken graag ...
Een paar keer per jaar ontvangen we de Redbull, Kastner Agency en LDV United ploeg in onze studio's. Altijd gezellig!
De standaard klinkt als haar lezers.
Wij showen maar al te graag onze liefde voor witloof.
Een tentoonstelling én radiocampagne vol Krasse Koppen.
In dit experimenteel interplanetair hoorspel volgen we Galileo’s opgang en de opwinding die hij veroorzaakte.
Kinderen zitten boordevol fantasie, ouders soms wat minder. Deze interactieve luisterverhalen lossen alles op!
Podcast in opdracht van Toerisme Vlaanderen, Flanders Classics en Cycling in Flanders.
Al meer dan 35 jaar radio maken. Dat zijn heel heel heeeeel veel reclamespots voor verschillende merken. Luister hier naar spots uit de oude doos.
Uren familie-entertainment verteld, gespeeld en gezongen door Vlaanderens meest getalenteerde acteurs, boordevol humor en liedjes.
Een tandenpoetslied met een refrein dat je enkel kan meezingen met een tandenborstel in je mond.
Kirsten zoomt samen met gasten Els, Shana en dr. Silvie dieper in op vaginale en hormonale kwalen.
Fruitige radiospots en audio bij een online campagne: kies voor fruit van bij ons.
Radio met vrolijke kapitein en rare zeemeeuwen.
Een radiocampagne op het ritme van je bankkaart.
Een aanstekelijk boekenlied voor de opening van het vernieuwde kinderboekenparadijs Pardoes.
Een huis of frietjes? Je moet er snel bij zijn!
Al sinds er dinosaurussen rondlopen maken we onnavolgbare spots voor Humo.
Fietsen is iets van alle leeftijden. En dat brachten we in een spot.
Een vrolijk meefluitbaar lied dat je instant doet verlangen naar garnaalkroketten, zandkastelen bouwen en plonsen in de zee.
Een radiospot met ongeduldige kinderen, in het Frans en het Nederlands.
Een fijne samenwerking van jaren.
Fiscuswerpen, Zuidpooltennis en pinguinbowling: we speelden het allemaal.
Lego pakt uit met kortingen. En wij mochten de radiospot maken. Helden van de spot: de legoblokjes en héél stil spelende kinderen.